Monday, February 16, 2009

RAWATAN ALTERNATIF KANSER

Perbezaan makanan kita hari ini dengan beratus-ratus tahun dahulu, manusia hari ini telah menukarkan sumber makanan yang kaya dengan Nitrilosides (B17) seperti gandum yang menggantikan millet, Binatang peliharaan yang satu ketika dahulu diberi makanan seperti rumput yang kaya dengan B17 sekarang ini telah diberi makanan serta suntikan hormon untuk mengemukkan tanpa mengira khasiat atau kesan sampingan kepada binatang malahan kepada manusia yang memakan dan meminum susu dari binatang tersebut. Hari ini penyakit kanser semakin menular hinggakan 1 dari 4 orang dari manusia di muka bumi ini menghidap penyakit kanser. Ini tidak lain dari pencemaran Udara, makanan serta air yang semakin berkimia.

Kajian tentang perubatan modern hari ini mengkaji dan menyelidik kaedah perubatan yang songsang
dan menyalahi hukum alam. Sepatutnya mereka mengkaji tumbuhan alam dan pemakanan makanan yang boleh melawan penyakit kanser dari mencari dan mencipta dadah untuk membunuh kanser. Mereka akan gagal dan yang lebih teruk, penderitaan dan kematian yang bertambah walaupun mesin, ubatan serta kajian tentang kanser ini memberi pendapatan yang begitu lumayan (melebihi US200,000 kos untuk seorang pesakit dari hari pertama dikesan kanser hingga ke saat kematian) untuk badan dan pihak tertentu.

Kesihatan tubuh badan dapat dikekalkan jika komponen-komponen dan elemen tertenttu diberikan iaitu, Oksigen, Nutrisi, Enzim, Mineral, Asid Amino dan lain-lain bahan kimia semulajadi dari makanan harian. Kemungkinan rawatan sebenar untuk pesakit kanser (yang paling mudah) ialah dengan mengamalkan diet yang mengangungi protein sayuran (bukan binatang) dan banyak makanan segar yang mentah, kaya dengan “Nitrilosides” - Nit-ri–lo-said (Laterail, Amygdalin atau B17)

Rakyat Jepun walaupun mempunyai kepadatan sama dengan rakyat Amerika tetapi peratus penghidap kanser amat rendah, Kaum Eskimo pula di Antartika, Kaum Hunza, Kaum Red Indian, Orang Asli di serata pulusuk dunia malah binatang di hutan-hutan bebas dari penyakit kanser, apabila dibuat kajian bahawa mereka-mereka ini sihat dan berusia lanjut disebabkan faktor pemakanan mereka yang mengamalkan sumber asli, kaya dengan B17.

No comments:

Post a Comment