Monday, February 16, 2009

BAGAIMANA B17 MEMBUNUH SEL KANSER

Didalam sel kanser tidak terdapat enzim Rhocanese tetapi terdapat enzim yang dinamakan Beta-Glucosidase dengan banyak. Tindakbalas enzime Beta-Glucosidase akan memecahkan ikatan Cynade (Sai-ned) dan Benzaldehyde (Ben-zal-di-hait) dari gula iaitu molekul Vitamin B17 dan gabungan kedua-dua bahan toxin ini boleh membunuh dan membinasakan sel kanser dan akan keluar dari tubuh melalui pembuangan air kecil. Proses “selective toxicity” ini akan terjadi dalam masa 2 minggu.

Kaedah ini telah digunapakai oleh Hospital Contreras di Mexico dan Harold Manager Hospital lebih dari 30 tahun yang lalu malah berjaya merawat lebih dari 100,000 pesakit kanser. Tubuh memerlukan beberapa enzim bagi tubuh melaksanakan tugasnya. Salah satu enzim yang berfungsi untuk mengeluarkan toxsin dalam badan adalah enzim yang
dipanggil Rhodanese dan terdapat banyak dalam tubuh.

Dalam tubuh juga mempunyai enzim yang dinamakan Beta-Glucosidase diperolehi banyak pada setiap sel kanser (tidak terdapat pada sel yang sihat).


B17 terdiri daripada 2 bahagian glukosa, 1 bahagian Hidrogen Cynade dan 1 bahagian Benzaidehyde (pelali dan penahan sakit semulajadi) B17 akan dipecahkan oleh enzaime Rhodanese manakala Rhodanese pula akan memecahkan Hidrogen. Cynade dan Benzaldehyde kepada 2 bahagian iaitu Thiocyanate dan Asid Benzzoic yang merupakan enzime yang sangat diperlukan oleh sel yang sihat untuk menjalankan proses metabolisma dan terhasillah Vitamin B12. Lebihan dari Proses tersebut dan oleh sistem pembuangan. Vitamin B17 yang berada dalam tubuh tidak akan bertahan melebihi 80 min dan perlulah digantikan (untuk rawatan disyorkan mengamalkan memakan makanan yang mengandungi B17 setiap 4 jam sekali)

No comments:

Post a Comment