Monday, February 16, 2009

TESTIMONI

Ini hanyalah sebahagian dari testimoni pesakit yang telah menggunakan B17 di Luar Negara kerana kajian banyak dilakukan disana.

Iris Straus
Semalam saya bercakap dengan Iris Straus dari Florida. Anak lelakinya 11 tahun menderita Penyakit Kanser, berukuran besar sedikit dari bola golf diatas bibir dan bawah hidung. Para Doktor akan membedah dan membuang sebahagian muka anaknya serta memberi rawatan Kimoterapi, Iris menuntun VCD mengenai keajaiban B17 dari biji Aprikot lalu mendapatkan bekalan B17 500mg dan juga biji buah aprikot.

Iris lantas memberi anaknya 5 kali sehari dan 15 biji buah aprikot. Tumor tersebut mengecil dalam masa 2 minggu sahaja. Doktor yang merawat berasa pelik.

Dr. Spencer Way
Dr. Spencer Way berumur 84 tahun, penghidap kancer belakang. Beliau mengamalkan dengan memakan biji aprikot dan 500gm B17. Selepas 2 hari kesakitan dibelakangnya telah hilang 75%.

Joseph Vale
Hilang sakit pinggang selepas 3 bulan memakan biji aprikot. Beliau telah mengalami Sakit pinggang selama beberapa tahun dan tidak tahu apa penyebabnya?

Judy Reech
Beliau telah bermimpi seorang tua memberitahunyaa supaya memakan biji aprikot ini untuk menyembuhkan penyakit kanser, bila beliau sedar terus mencari biji itu walaupun beliau tidak pernah dengar dan lihat biji tersebut. Penyakit kanser beliau sembuh.

Jerry Butler – Georgia
Bapa beliau menderita kanser Pancreatik dan Hati, dihantar pulang ke rumah untuk menunggu saat kematian. Beliau telah melakukan Kimo tetapi kanser tersebut semakin membiak dan beliau bertambah tenat. Beliau lantas memakan Aloe Vera selama 30 hari untuk menyembuh atau mengurangkan sakitnya, malahan kansernya semakin menganas, selera semakin berkurangan dan hilang berat badan. Apabila beliau mula mangambil biji Aprikot ini setiap hari, seleranya mula meningkat dan tubuh berisi dan akhirnya beliau bebas dari kanser.

Gary
Setelah menggunakan B17 setiap pagi beliau merasa begitu bertenaga serta aktif melakukan kerja.

George Robinson
Bapa beliau telah disahkan mengidap kanser paru-paru, tetapi setelah menggunakan B17 dan juga kimo, kansernya telah menurun hingga 75%, Doktor merasa sangat hairan dan menasihatkannya berhenti mengambil kimo dan memakan apa sahaja ubat yang beliau telah amalkan. Akhirnya beliau telah sembuh dengan sempurna.

John Yeber
Menghidap kanser rahang dan menderita kesakitan yang amat sangat, beliau mula memakan biji aprikot dan kesakitan telah hilang, apabila beliau tidak mengambil B17 kesakitannya mula terasa, lantas beliau mengambil B17 kembali dan mendapati sakit nya telah hilang. (Dinasihatkan supaya terus mengambil B17 sehingga disahkan bebas dari kanser).

Barb Cressman’s
Suami beliau mengidap Kanser Lymphoma dan kesan tersebut ialah pada bahagian usus, beliau mula mengambil B17 dan biji aprikot. Sungguh menakjubkan doktor yang merawatnya mendapati 100% penyakit kansernya telah sembuh.

Gino Cosentino
Makcik beliau yang menderitai penyakit kanser dan merebak ke rusuk da keseluruhan hati. Kansernya didapati semakin membiak. Beliau mula menggunakan B17 dan selepas 2 minggu dan setelah discan, kansernya telah berhenti membiak. Setelah 2 bulan pula mendapati kanser dirusuk telah hilang sepenuhnya, dan kanser dihati hilang separuh, beliau tetap mengambil kimo dan ubatan seperti Vitamin C, Kimo bukanlah membunuh atau menyembuhkan penyakit kanser sepenuhnya, ia hanya mengecilkan dan memberhentikan buat sementara waktu.

Mr. Rojas
Menghidap kanser usus besar (kolon) dan telah merebak kebelakang dan beliau telah menjadi lumpuh, apa yang beliau buat untuk meredakan kesakitan ialah dengan mengambil
dadah morphin setiap hari. Beliau mula memakan biji aprikot dan B17 dalam seminggu beliau telah berhenti menggunakan morphin, kerana beliau mendapati sakitnya telah hilang.

Mr. Hebert
Penghidap Kanser Otak dan apabila mengambil B17 tidak berapa hari dan setelah di scan menggunakan mesin MRI jenis Cannon, Doktor mendapati kansernya mengecut sehingga 33%.

Geak Booi Hng- Nibong Tebal (Malaysia)
Pengidap kanser Ovari telah disahkan pengurangan kansernya sebanyak 80% setelah menggunakan B17 dalam masa 2 minggu sahaja.

Judy Reesh
Mempunyai seekor anjing yang mengidap tumor di mulut. Beliau menghancurkan biji aprikot dan meletakkan didalam bekas makanan anjing tersebut dan dalam beberapa hari tumornya telah mengecut.

Tony Johnson
Mengalami Kanser paru-paru dan batuk yang mengeluarkan darah. Beliau telah melakukan kimo dan selepas 11 hari kimo tersebut telah menyebabkan kiraan darahnya turun kepada 3(hemoglobin) dan 33 darah putihnya. Beliau menangis kegembiraan bila mendapati setelah menggunakan B17 batuk darahnya hilang dan kiraan darahnya telah meningkat naik kepada 9 dan darah putih 900 dalam masa 10 hari sahaja.

Agatha Ascar’s
Suami beliau telah mengambil B17 selama sebulan dan semasa rawatan kimo (penyakit Kanser usus) yang berikut doktor mengesahkan bahwa Tekanan Darah Tinggi beliau telah menurun dan kembali normal

Renate Miller
Beliau menghidap Kanser dan tekanan darah yang tinggi. Beilau mula diperkenalkan dengan B17 dan Biji Aprikot ini dan tekanan darah tingginya sekarang ialah 124/80 dan pertama kali dalam hidup beliau rasa teramat gembira.

Martha Yellin
Berumur 74 tahun dan menghidap penyakti Darah Tinggi iaitu 170/90, beliau sentiasa memantau dan mengambil kiraannya telah hampir 30 tahun, apabila beliau mula mengambil biji aprikot ini sebanyak 5 biji sehari selama beberapa bulan, beliau terkejut apabila tekanan darahnya 120/70.

Shirley Hoffman
Mengambil biji aprikot ini dalam beberapa bulan dan telah mengurangkan ½ dari ubatan kencing manis dan tekan darah tinggi pula sudah normal.

Nancy Kane
Kadar gula dalam badan telah menurun setelah menggamalkan memakan biji aprikot.

Kim St. George
Berumur 31 tahun, Wanita beranak 2.
Beliau disahkan menghidap penyakit tumor otak selama setahun sembilan bulan beliau menderita. Pada bulan julai tahun 1998, 80% ketumbuhannya dari 6cm telah dibuang dari otaknya.Dalam masa sebulan tumor tadi semakin membiak menjadi 6 cm kembali. Doktor memberi beliau hanya 6 bulan untuk hidup. Pada akhir bulan September 1998 beliau mengamalkan 40 biji aprikot sehari. Pada bulan Disember setelah 2 bulan mengamalkan biji ini beliau melakukan MRI dan mendapati hasil dari scan tersebut ia telah mengecil kepada 1½ cm sahaja. Selepas itu beliau juga didapati mengandung dan doktor meramalkan bahawa beliau akan mendapat anak down sindrom. Pada bulan Oktober 1999 anak lelaki beliau lahir dengan berat badan 8 lb. 2 oz. Kedua-dua insan ini sihat walaupun doktor pada mulanya mengesahkan beliau akan hidup untuk 6 bulan malah sempat pula melahirkan anak yang ke 3. Hari ini beliau amat gembira melalui hidup sebagaimana manusia lain.

David A. Madden
Tekanan darah tinggi beliau begetu tinggi untuk beberapa tahun, banyak cara telah diusahakan untuk menurunkan tekanan darahnya. Seorang kawan Jason namanya telah menyarankan beliau memakan 5 biji buah aprikot 3 kali sehari, tidak berapa lama selepas itu, beliau melakukan ujian kembali dan mendapati tekanan darahnya menurun kepada 118/73, beliau berasa tidak percaya tetapi gembira, mungkin Tuhan telah turunkan penawar dari syurga untuk hamba-hambanya.

Jason
Beliau telah mengambil biji aprikot sebanyak 10 biji selama 16 bulan, tekanan darah telah turun kepada 120/72 ari 190/90 sebelum ini. Beliau juga mengidap Glaucoma (Kerosakan saraf Optik mata dan tiada rawatan modern yang boleh memulihkan setakat ini) yang ukurannya 25 telah turun kepada 16 dan disahkan sembuh, Beliau telah memberitahu lebih 50 kawan-kawan dan mereka semua telah menggunakan biji aprikot. Ayahnya adalah pesakit kencing manis dan sekarang tidak lagi menggunakan insulin. Beliau sangat bersyukur kepada Tuhan atas rahmat yang diberikan.

Greg Grove
Penghidap Kanser Buah Pinggang (Renal Cell Carcinoma), mula disedari ketika beliau batuk. Satu daripada buah pinggangnya telah dibuang. (Apabila dibuang buah pinggangnya didapati sel kanser telah membiak masuk ke bahagian paru-paru pula) Beliau mula mamakan biji aprikot. batuk beliau telah berhenti dan sepatutnya beliau diramalkan akan mati setahun tetapi hari ini telah 2 tahun beliau hidup. Beliau telah menjaga cairan tubuhnya dalam keadaan ph 7.6 untuk mengelakkan kanser tersebut kembali.

Kathy
Beliau telah disahkan bermasaalah Glaucoma tetapi dengan 2 kali mengamalkan B17 doktor mengesahkan penyakitnya telah hilang.

1 comment:

  1. Ibu saya disahkan mengidap kanser usus besar(kolon) dan sudah diperingkat 4.Beliau telah dioperate 2 bulan lalu ..keadaannya lemah & tk bertenaga...mengmbil morfin hari2...saya cuba juga ubat traditional herba hanya unt beri sedikit tenaga kpdnya.Ada nasihat yang lebih berkesan meredakan sakitnya?

    ReplyDelete